Monday, April 28, 2014

Like,share,Tag and Win GUCCI


[Quiz Magika #5]


Ingin menang original wallet Gucci?.. Berikut yg anda perlu buat


DAN

2) 'LIKE' post ini 
3) 'SHARE' post ini di FB atau di Blog anda (salah satu, samaada blog atau FB diterima) 

4)TAG 3kawan anda 
4) Lengkapkan slogan dibawah ini..post diruangan komen di post ini . Komen yang berbunyi:-




"Diri saya begitu berharga kerana.....

-saya yang beg merah itu -
disamping orang2 yang berharga dalam perjuangan ini



"Diri saya begitu berharga kerana ..
ALHAMDULILLAH  saya dilahirkan sebagai anak sulung 
yang tercatat di surat beranak
sebagai seorang muslim
berbangsa Melayu


sulungnya sebagai pemimpin adik2
sulungnya saya sebagai contoh untuk adik2
sulungnya saya untuk satu tanggungjawap
sebab itu saya kena usaha untuk menjadi seorang MONEY FREEDOM dan TIME FREEDOM

berharganya diri ini sebagai muslim
Tanggungjawap kita adalah untuk beribadah kepada Allah
berharganya satu impian untuk menjadi kaya dan berjaya di dunia dan akhirat
hargai diri seiring dengan doa dan usaha

amin.
ALHAMDULILLAH 
SYUKUR YA RABB
YA RAHMAN ...YA RAHIM
KERANA BERHARGANYA SEORANG HAMBAMU INI "











Tarikh tutup 1 May 2014 jam 10malam.

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

© SHAKLEE di Sini | Template Designed By Blog Bingkisan Hati